Stříkaný chrom spočívá v chemické reakci, při které se vysráží na předem připraveném povrchu vrstva stříbra, která utvoří zrcadlový efekt. Tato vrstva je po té překryta jednou nebo více vrstvami tvrdého laku. Můžeme jej aplikovat na jakýkoliv povrch, na všechny materiály. Galvanický chrom je možné aplikovat pouze na vrstvu kovu.
Maximální odraz, který jsme schopni technologií stříkaného chromu vytvořit je 98%. Lidské oko není schopno postihnout tento 2%-ní rozdíl, a proto se pohledem nedá odlišit náš stříkaný chrom od galvanického. Rovněž zabarvení chromu jsme schopni korigovat a tak nevzniká ani barevná odlišnost.
Stejně jako lak na automobilu. Dá se umývat, povrch leštit přípravky k leštění, nejlépe na bázi nanotechnologií. Je potřeba si počínat opatrně, protože i malé poškrábání je na laku nad zrcadlovou vrstvou stříbra „moc dobře“ vidět.
Pokud je jemné a pouze ve vrstvě vrchního laku, dá se vyleštit. Je to obdobné jako u laku na automobilu.
Cena stříkaného chromu je ve většině případů poloviční.
Díky našim technologickým principům v podstatě nejsme nijak omezeni. Nepotřebujeme žádnou „vanu“. Naše jediné omezení je velikost lakovacího boxu, v našem případě 9 m.
Ano, chromujeme i celé automobily jako jedna ze dvou firem v Evropě.
Zde neexistuje žádné omezení. Máme kromě zlaté k dispozici i základní barevné tónovací spektrum a žádaný odstín můžeme namíchat. Každý zákazník má u nás uloženu svou barevnou recepturu, pokud bude požadovat při další zakázce stejný odstín, není to problém.
Ano, máme speciální lak, kterým vytvoříme matný nebo broušený efekt.
Ano. Kola motocyklů chromujeme velmi často, jak litá tak ráfky špicových kol. Kola automobilová chromujeme po důrazném upozornění, že na těchto kolech není vhodné jezdit v zimním období. Při drobném mechanickém poškození vrstvy laku a následném kontaktu stříbrné vrstvy se solí vznikne chemická reakce a poškození vzhledu. Rovněž obouvání disků jak automobilových, tak motocyklových se musí provádět velmi opatrně, aby nedošlo k poškození laku na hraně disku nebo ráfku. Nejlépe plastovým nářadím a přes kus textilu.
Teplotní stabilita se pohybuje mezi 90 – 100°C při dlouhodobém vystavení těmto teplotám. Zkoušeli jsme až 140°C, krátkodobě a nevznikla žádná změna vzhledu.
Ano. Chromujeme všechny plastové díly v motoru, víka ventilů, startéry, kryty vzduchových filtrů a podobně. V žádném případě nechromujeme bloky motorů, hlavy a výfukové svody – díly na kterých je možné očekávat teploty vyšší než 90°C.
Záruka je 2 roky a nevztahuje se na mechanické poškození, poškození vysokou teplotou a působením chemikálií. Po chromování každého dílu je pořízena fotografická dokumentace stavu před předáním zákazníkovi nebo spediční firmě.
Příklad: Litá kola na motocykl 3,5“ 5 000.- Kč/ks, 5,5“ 6 250.- Kč/ks, 8,5“ 7 500.- Kč/ks. Všechny barevné odstíny.
Cena je vypočítaná z chromované plochy. Pro příklad: Vystavená Honda CBR 600 RR by stála přibližně 50 000.- Kč. Vystavená SUZUKI B-KING GLADIATOR přibližně 20 000.- Kč. Ceny bez DPH.
U jednotlivých zakázek 2 – 4 týdny od obdržení demontovaných dílů nebo od demontáže dílů.
Díly obdržíme poštou nebo je převezmou naši obchodní zástupci. Každý díl je nejprve vyfotografován, je založena jeho karta a zakázkový list, který díl doprovází po celou dobu. Nemůže se tak stát že bychom ztratili nebo zaměnili nějaký díl. Po dokončení práce je opět pořízena fotografie.
Ne, musí se provést opětovný nástřik na celý díl.
Ano, ale je vhodnější při montáži dílů používat bavlněné rukavice. Pokud nemáme rukavice, tak držet přes kousek textilu. Důvod je prostý: vše co znečistíme, musíme opět vyčistit a vyleštit. A pokud při tom nepostupujeme správně, můžeme krycí lak poškodit škrábanci.
Ano. Při kombinaci chrom x běžný auto-lak naneseme nejprve chrom, přelepem vytvoříme požadovaný tvar místa spoje a lakujeme auto-lakem, běžně vypékáme. Při kombinaci dvou barevných odstínů chromu opět přelepujeme, barevný odstín přichází až s poslední vrstvou krycího laku, není to technický problém.
Krycí lak chemicky zraje po 2 – 3 dnech po vypečení. (Podle toho jestli použijeme „krátké“ nebo „dlouhé“ tužidlo.) Po tuto dobu je vhodné díly nechat „odpočinout“ a nesahat na ně. Tak to i děláme v našem systému chromování. Po té se dají díly zabalit do papíru nebo textilu. Pro balení není vhodná přímo fólie na chromovaný povrch, ani stretch ani bublinková.
Pochromovaný plastový díl můžeme „ohýbat“ podobně jako je to u auto-laku. Pokud je pohyb mírný, nic se neděje, pokud přesáhne parametry laku, dojde k jeho prasknutí a tím poškození. Při běžných pohybech při montážích dílů k žádnému poškození nedochází.
Technicky ano, ale vznikne velká spotřeba materiálu a tím i vysoká cena.
Ano. Práci ale musíme provádět v Německu, kde máme k dispozici jiný systém aktivace primárního laku. Z toho vyplývá dodací lhůta 1 – 2 měsíce.
Ano, můžeme provést chromování do 1 – 2 týdnů, obvykle s 50%-ní přirážkou k ceně. Záleží na individuální domluvě.
Ano, dá se pochromovat jakýkoliv materiál
Stříbrná vrstva, kterou naneseme na povrch dílu je samozřejmě vodivá. Tato vrstva je překryta jednou nebo více vrstvami krycího laku, které vodivé nejsou. Poznámka: pokud pochromujeme víčko rozdělovače, je potřeba odizolovat kovové spony, které obvykle víčko drží, aby nedošlo k poškození krycího laku a k následnému probíjení.
CarSofa jsou vyrobena z reálných vozidel. Nejedná se o výrobky z plastových imitací nebo neoriginálních náhradních dílů.
Ano, zákazník si sám může zvolit barvu karoserie a materiál a barevný odstín čalounění. Rovněž si volí i způsob prošití-výroby čalounění.
Pracovní desku stolu CarDesk necháváme vyrobit z luxusního leštěného kamene, kterému má na spodní straně nainstalujeme elektrické vyhřívání (150W), které zajišťuje tepelný komfort pracovní desky. Spínání je podle přání zákazníka časové nebo termostatické.
Hmotnost je mezi 20 a 40 kg. Většinu CarSofa odstěhují 2 lidé. Na přání zákazníka můžeme CarSofa vybavit i kolečky pro snadnou manipulaci např. při úklidu.
Ano, zákazník si může dodat sám vozidlo, ze kterého bude CarSofa vyrobeno.
Vyrábíme především CarSofa, dále CarDesk - psací stoly z přední části automobilů se zajímavým krytem chladiče (především Mercedes-Benz, Rolls-Royce, Cadillac apod.), CarTable - konferenční stolky z bloků motorů V8 a více, CarBed -postele s integrovanou přední a zadní částí automobilů, CarChair - kancelářská křesla k psacím stolům z předních sedadel, odkládací stolky, skříňky, věšáky, stojánky na tužky, zásobníky na navštívenky a spousta dalších interiérově unikátních předmětů.
Ano, máme neustále skladem několik CarSofa, konferenční stolky z leštěných bloků motorů a také několik automobilů, které čekají na „rozřezání“ podle požadavku zákazníka.
Ano, vhodný je automobil se zajímavou přední částí. Máme skladem například Rolls Royce Silver Spirit (1982) a Cadillac Fletwood (1992).
Leštěná kola pro běžné použití se opatřují krycím bezbarvým lakem. Efekt leštění je pak trvalý. Dojde k určité ztrátě lesku, ale výsledný dojem je stále výjimečný. Na speciální tuningová vozidla nebo předváděcí automobily se lak neaplikuje.
Pokud nám zašlete detailní sadu fotografií a popíšete všechny „problémy“ které chcete vyřešit, jsme schopni Vám obratem sdělit přibližnou cenu renovace. Záleží na stáří automobilu a míry zachovalosti původního stavu. Jen pro představu: oprava sedadel (kůže) + celého interiéru včetně střechy se pohybuje mezi 50 – 100 tis. Kč, nová barva + lak v kvalitě 1 (3 vrstvy barvy a 4 vrstvy laku) mezi 30 a 50 tis.
Automobil musí být tvarové vhodný. To předurčuje k výběru vozy typu limuzína a kupé. Dále musí mít zadní svítilny integrovány tak, aby výsledná výška hrany čalounění od podlahy byla 45 – 50 cm. Sdělte nám Vaši představu a vybereme s Vámi vhodný automobil Vámi oblíbené značky.
Nejčastěji 3 cm. Desku instalujeme až po usazení stolu na místo zvolené zákazníkem. Je to z důvodu hmotnosti. Například žulová deska o rozměrech 150 x 100 x 3 cm váží asi 130 kg.
Copyright © 2010-2024 All right reserved. WebDesign by DesPro one. |